My complaint:
Graag wil ik mijn beklag doen over het geleverde product aangeboden op de website van Groupdeal.nl
Op 28-12-2012 heb ik gebruik gemaakt van de groupdeal voor 8 opzetborsteltjes.
waarvoor je alleen €5,95 “verzendkosten” moet betalen.
Vandaag, 24-1-2013, kreeg ik het product thuis, maar ik ben hier erg teleurgesteld over.
Het zakje waarin de borsteltjes zitten is aan de binnenkant stoffig en vies, er zitten kleine haartjes en pluisjes in het zakje. Te ranzig voor woorden, en ben zeker NIET van plan om dit product te gebruiken.
Tandenborstels zijn voor de mondhygiëne, en je mag toch aannemen dat je dan de tandenborstels hygiënisch verpakt en schoon bij de klant aflevert. Maar in de staat waarin ik dit heb ontvangen is dit zeker niet het geval.
@groupdeal Ik begrijp echt niet dat jullie met dit soort ‘nep’ acties komen. Dit is de 2e keer dat ik gebruik heb gemaakt van een “gratis’ groupdeal. De vorige ( “swarovski” kristallen ketting) is ook zonder gebruik zo de vuilnisbak in gegooid.
Voor mij is dit de laatste keer geweest dat ik gebruik heb gemaakt van een groupdeal.
Het blijkt maar eens te meer dat je alle waar krijgt naar je geld
Klacht is ook verstuurd aan de leverancier en Groupdeal.nl via de email
Desired solution:
Volledige vergoeding van de verzendkosten À 5,95