Complaint: uitbetaling deal

user-74524 on 16 December 2011 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb 2 deals aangeboden. De klassieke massage en de hoofdpijn massage. De klant betaald direct aan groupdael. Dan zou je verwachten dat groupdeal snel en correct betaald aan het bedrijf. Helaas. Ik krijg nu nog geld over de massages die ik gegeven heb in september, oktober, november en december. De deal is inmiddels afgelopen

Desired solution:

Spoedige uitbetaling

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Responded on 19 December 2011 at 07:27

Als ik lees dat een klacht is opgelost dan verwacht ik dat er geld op mijn rekening staat. Helaas bleek dat een wat te optimistische gedachte. Op een telefoontje zit ik niet te wachten. Er is slechts één keer geprobeert om mij te bellen. Toen was ik net toevallig met een massage bezig. Mailen kan natuurlijk ook. Maar het enige waar ik nog steeds op wacht is op de storting van mijn geld wat jullie al een half jaar je bezit hebben. Zolang dat niet is gebeurt moet bij de status staan 'in behandeling' en niet opgelost

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mevrouw,

Wij nemen uw klacht zeer serieus en gaan vandaag voor 13.00 uur persoonlijk contact met u opnemen om
uw uitbetaling met spoed te regelen!

Onze excuses voor het ervaren ongemak.

Vriendelijke groet,

Het GroupDeal Team

All complaints of