Complaint: Wel betaald voor Valetparking Schiphol maar niets gekregen

user-183842 on 13 June 2013 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een Valetparking deal van 8 dagen op Schiphol gekocht op 6 mei jl. voor € 39,50. Hierna heb ik niets meer gehoord, geen voucher ontvangen en na diverse pogingen van mij om contact te krijgen via mail en FB, Groupdeal reageert gewoon niet.

Desired solution:

Ik wil graag mijn geld terug of de voucher ontvangen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Groupdeal.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Groupdeal.nl posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Voucher ontvangen dus opgelost!

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste mevrouw,

Alle vouchers zijn verzonden op de eerstvolgende werkdag na afloop van de deal.

Op uw e-mailadres kunnen wij geen bestellingen vinden, wellicht heeft u een foutief of ander e-mailadres gebruikt.
U kunt onze Customer Service bereiken via info@groupdeal.nl

Met vriendelijke groet,

Het GroupDeal Team
www.groupdeal.nl

All complaints of