Complaint: Zonder toestemming geld afgeschreven door Groupon

user-206759 on 19 October 2013 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gegevens van een eerdere creditcardbetaling zijn door Groupon eigenhandig gebruikt bij een volgende bestelling zonder mijn toestemming of medeweten. Hiervan heb ik geen betalingsbewijs ontvangen en dus ook niet kunnen reclameren binnen 7 dagen. De afschrijving was pas zichtbaar op het maandelijkse afschrift van de credit card.

Desired solution:

Geld terugstorten en excuus aanbieden.
Op bellen en mailen wordt niet gereageerd.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Groupdeal.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer / mevrouw,

U heeft uw klacht bij GroupDeal geplaatst i.p.v. bij Groupon.
Wij zijn op geen enkele wijze gelieerd aan Groupon, dit is een andere organisatie.

Vriendelijke groet,

het GroupDeal Team
www.groupdeal.nl
info@groupdeal.nl

All complaints of