My complaint:
Beste Dames/Heren,
Ik ben een trouwe klant met helaas een vervelend bericht. 04 Maart 2011 heb ik de extra aanbieding voor Center Parcs gekocht ter waarde van 179,-. Deze bon kreeg ik uiteraard pas binnen nadat de actie afgelopen was op Groupon. Dus 05 Maart 2011 heb ik de bon binnen gekregen. Zaterdag 05 Maart 2011 heb ik op Centerparcs.nl gezocht naar mogelijkheden om mijn bon te verzilveren. Tot mijn schrik ben ik erachter gekomen dat op de website stond dat de actie verlopen was en dat ik de bon niet meer in kon wisselen.
Aan de hand van deze informatie heb ik de klantenservice gebeld van centerparcs (á 1,75 p/m!!) waar ik ondertussen letterlijk 19,50 aan kosten kwijt ben zonder dat ik een steek verder ben.
Het volgende is het geval. Er staan op het moment twee boekingen op mijn naam voor twee 6-persoons comfort huisjes. Voor deze twee boekingen zijn er nog eens extra kosten bijgekomen ter waarde van 280 euro!! De reden hiervoor, alsdus centerparcs, is dat de waardebon alleen te gebruiken is voor 4 persoons comfort huisjes. Zou u voor mij alstublieft de groupon actievoorwaarden nogmaals door willen lezen? Daar staat duidelijk 4/5/6/8p comfort huisjes OF 4-6p premium huisjes! Wat ik EIGENLIJK wilde was 2 maal 8 persoonscomfort huisjes OF 1 maal een 6 persoons premium huisje + een 8 persoons comfort huisje. In plaats daarvan heb ik 2 maal een 6 persoons comfort huisjes met 280 euro extra kosten!
Centerparcs geeft aan dat hier niets meer aan te doen is en dat zij zelfs al contact met u hebben gehad en dat u aangeeft dat inderdaad alleen 4 persoons comfort huisjes te huren zijn met deze vouchers. In dat geval wil ik ab-so-luut mijn geld terug. Kijkt u zelf de voorwaarden eens na en anders wil ik u met alle plezier een screenshot sturen, een textdocument of elke andere vorm om mijn gelijk te bewijzen. Ik ben op de moment erg veel geld, geduld en tijd al kwijt!
Prettig weekend.
Ps.
Op uw FAQ pagina staat zelfs aangegeven dat de bon pas de dag na aankoop verstuurd zal worden.
http://www.groupon.nl/faq
Moet ik de voucher dezelfde dag nog gebruiken?
Nee, sterker nog, het kan niet eens op dezelfde dag. Je krijgt de voucher(s) niet eerder dan na de dag van aankoop. Als je de voucher ontvangen hebt, kan je deze meestal elk moment daarna inwisselen. Let op! Sommige vouchers zijn maar een beperkte tijd geldig of kennen een afwijkend geldigheidsbegindatum! Lees dus de instructies in de voucher email en op de pagina goed!
Gewenste oplossing
Of mijn geld terug, of 2 maal een 8 persoons comfort huisje of 1 maal 6 persoons premium huisje + 8 persoons comfort huisje in center parcs Erperheijde, Heijdebos of Vossemeren op weekend van 1 April of 8 April 2011. Zelfs 3 4 persoons comfort huisjes is prima.