Complaint: H. den Ouden

user-31906 on 03 January 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte lezer.
Via het Kruitvat zouden wij vanaf 8 december de telegraaf een maand gratis bezorgd krijgen.Elke dag een klacht door gegeven en een mail terug gekregen dat de krant na bezorgd zou worden.
Elke dag vergeefs op de krant gewacht maar nooit gekregen.
Het komt bij ons over ofdat deze aanbiedingen niet tellen voor de telegraaf.

Gewenste oplossing

Het zou de telegraaf sieren als de telegraaf zelf met een passende oplossing komt, wij hebben het vertrouwen in de telegraaf een beetje verloren.

All complaints of