Complaint: handhaving toppakket exclusief hbo per 1-10-2012 moeilijk voor canal digitaal

user-137196 on 28 October 2012 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij kregen in september 2012 een e mail waarin aangekondigd werd dat canal digitaal het toppakket gaat uitbreiden met HBO. Nu zouden wij moeten reageren voor 5-10 telefonisch. Wij hebben daartoe meteen medio september de eerste keer gebeld. Toen waren ze al moeilijk aan het doen. Toen werd uiteindelijk afgesproken dat wij het huidige pakket zouden behouden en een pvr recorder zouden ontvangen en dan wel 2 jaar langer bij Canal digitaal zouden blijven. Wij zouden nog een bevestiging krijgen (email of anderzijds). Echter wij hebben na nog eens vier telefoontjes (gemiddeld meer dan een half uur tot een uur)een brief gekregen dat het abonnement verlengd gaat worden met twee jaar. Hier wordt in de brief niet gesproken over handhaving van het huidige pakket. Wij zouden nog een creditering ontvangen van de inning (ook voorbarig)per 1-10 van een 8 euro extra (bedrag dat wij betalen voor HBO). Echter op nota online staat niets vermeld (geen nota, geen creditering). Wij zouden nadat wij dinsdag 23 okt hebben gebeld een pvr recorder ontvangen, echter deze hebben wij vandaag nog niet mogen ontvangen en de correcte nota ook niet. Wij zijn dus schijnbaar veroordeeld tot het huidige pakket incl. een extra filmzender die ons verder niets extra biedt en 8 euro extra. EEn tijdje geleden hebben zij zomaar twee zenders eraf gehaald om daarvoor 1 kinderzender terug te krijgen en nu dan weer HBO, terwijl wij al een filmzender hebben. HBO zendt gewoon dezelfde films uit alleen dan van langer geleden dan film 1.1.

Desired solution:

alleen toppakket exclusief hbo en 8 euro minder betalen derhalve.Recorder zsm ontvangen, zo niet dan opzeggen en alles ontbinden, ook al is het maar de vraag wat voor een alternatief we dan moeten zoeken.Het call centre mag wel opnieuw opgevoerd worden. Het zijn meestal arrogante mensen die maar 1 ding willen, een nieuwe klant of huidige klanten tegen elke prijs behouden en doen alsof zij gek zijn. Ben benieuwd hoeveel onze gesprekskosten zijn van de afgelopen maand. Deze willen wij terughebben van CanalDigitaal en gaan wij declareren zodra de nota inzichtelijk wordt.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,

Wij hebben na ons laatste contact niets meer van u mogen vernemen, om deze reden sluiten wij de klacht af.

Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dit uiteraard graag.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of