Complaint: Handtekening bervalst door bezorget

user-159923 on 11 February 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Pakket nooit ontvangen. Uiteindelijk formulier van Selekt gezien dat pakket op mijn adres is afgeleverd, met handtekening voor ontvangst. Was niet mijn handtekening. Bij servicedesk word je klacht niet serieus genomen en nu reageert Selekt helemaal niet meer. Ik adviseer bijdrijven niet meer Selektvracht te gebruiken voor postdiensten…

Desired solution:

Normale behandeling van je klacht. Nu heb ik helaas aangifte gedaan.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben aan de consument uitgelegd wat onze procedure is wanneer de aflevering van een pakket betwist wordt. We vinden het erg spijtig te vernemen dat de consument zich hierin niet serieus behandeld voelt, en hebben hiervoor onze excuses aangeboden. We hebben geconstateerd dat het betreffende pakket ook niet meer traceerbaar is, en daarom aan de consument geadviseerd om, wanneer dit nog nodig is, contact op te nemen met de afzender van het pakket om een eventuele oplossing te zoeken.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of