Complaint: HD pakket

user-22531 on 27 December 2010 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

volgnummer: 180808
datum: 28-9-2010 14:31

afzender: HOEBOER, EINDHOVEN
email:[email protected]

onderwerp: Administratieve vraag
reden van contact:

EEN KLACHT, die al loopt vanaf juli 2010.
Begon met de bestelling van een HD-recorder. Hierbij werd mij onterecht een entertainment-pakket aangesmeerd,waar ik 24,95 p.m. voor betaal.
Ik probeer al vanaf juli van dit pakket af te komen,echter zonder resultaat. Steeds krijg ik iemand aan de lijn (0900-9323) die mij denkt te kunnen helpen,maar het schijnt heel erg moeilijk te zijn om een klant die al jaren met 5 kaarten abonnee is bij jullie, op een fatsoenlijke wijze te woord te staan!! De verbinding is net WEER onderbroken tijdens het gesprek.Nogmaals mijn verzoek aan jullie om het entertainment-pakket om te mogen zetten, naar eredivisie sport+filmnet!!!Graag een snelle reactie en een verzoek om een fatsoenlijke afhandeling, want het begint nu wel heel erg lang te duren.P.S. Men had mij ook beloofd om het gesprek terug te luisteren en mij hierover terug te bellen???Hopende op een reactie op mijn email adres: [email protected]
Met nog steeds vriendelijke groet,
Lex Hoeboer – Suurland

Paar weken gesproken met iemand van Canaal Digitaal, ene Hr. Diederik van Heynsbergen.
Deze meneer zou er voor zorgdragen, dat ik van het niet aangevraagde entertainment-pakket af zou komen en hiervoor Film1-pakket zou krijgen (om toch CD enigszins tegemoet te komen).

Echter tot mijn verbazing zag ik dus dat ik Fil1-pakket had gekregen maar ook nog betaalde voor het niet gevraagde entertainment-pakket!!

Hierover ben ik zo kwaad, dat ik niet meer weet wat ik nu moet doen.

Hopenlijk dat jullie voor mij een oplossing weten, want ik heb genoeg keren gebeld en gewacht en gesproken met dat bedrijf Canaal Digitaal.

Gewenste oplossing

ik zou graag alleen Film1-pakket willen behouden en een verrekening voor de diverse fouten die zij hebben begaan.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from Canaldigitaal

15 years ago - Het spijt ons te horen dat uw vraag tot op heden nog niet is beantwoord. Wij hebben deze met extra aandacht in behandeling genomen en houden u op de hoogte. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,
Deze klacht ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of