Complaint: Heb ik nog wel een bezorger?

user-37447 on 24 January 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag 24-01-2011 weer geen Telegraaf ontvangen terwijl ik een abonnement heb.

Op de volgende data is de krant ook niet bezorgd. Dit heb ik elke keer telefonisch door gegeven.
Krant niet bezorgd op: 6, 13, 14, 16, 17, 18, 22, 23, 27, 28, 29, 30, 31 dec.2010 en op: 6, 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 18, 19, 20, 21, 22,24 jan. 2011.

Gewenste oplossing

Stuurt u mij a.u.b de al een week geleden telefonisch aan mij toegezegde bonnen.

Zoek mijn bezorger!
( of zorg voor een nieuwe die mijn krant wel elke dag in de bus doet.)

All complaints of