My complaint:
Mijn klacht is .Mijn vrouw heeft mij een jaar abbonement genomen voor 35 euro 1500 bel minuten / SMS mijn eerste rekening was 368 euro deze storneer ik en dien een klacht in krijg ik een incasso buro tegelijker tijd stuur ik een mail naar youfone of dit op een fout berust ik krijg een mail terug na 4 dagen dit was op 18/05/2013 dat het een fout was dat ik een nader nota krijg en ik die moet betalen .Ik betaal die na 3 weken ook wisten ze mij te melden dat ik absoluut mijn eigen geld neit amg storneren in tussen ehbben ze al weer 2 maal abbonements geld afgehaald maar ben nog steeds niet aangesloten om te mogen bellen .We het is gewoon diefstal en macht misbruik wat ze doen .Van de incasso buro heb ik een mail mogen ontvangen met zijn excuses ,Ik moet allen bel te goed kopen om te bellen en deze vergoeden die dieven ook niet .IK heb hun verzocht om de sim weer te activeren tot op heden niets wel willen ze elke maand geld .
Tot op de dag van vandaag is er geen factuur gecorrigeerd gestuurd naar myyoufone.
Desired solution:
Wat ik zou willen is .Dat ze mijn abbonement beeindigen het geld terug storten waar ze geen recht op hebben dit omdat mij de mogelijkheid niet gegeven is te kunnen bellen .
Of per direct mijn sim activeren en mij twee maanden gratis laten bellen voor de 1500 min waarvoor ik betaald heb.