My complaint:
ik heb vanmorgen vier kaarten á 90 euro pers stuk voor Miss Saigon besteld voor de 65 e verjaardag van mijn moeder. Ik ga even een boodschap doen en kom thuis is de postbode geweest. Wat tref ik in mijn brievenbus aan, een valentijnsaktie van Seetickets, een kaartje kopen, 2e gratis!!!! Een uur nadat ik geboekt had…grrrr. Toch maar even naar SEEtickets bellen á 45ct per minuut ( wel met een maximum van 22,50 gelukkig). Ik heb het hele verhaal uitgelegd aan de dame die bij het bedrijf werkt. Ja sorry mevrouw ik snap dat het vervelend is (vervelend???? Gewoon heen zuur 180 euro weggggg) maar we kunnen er echt niets aan doen. U heeft al betaald en dan kan ik er echt niets aan doen. Nou sorry hoor, ik vind het echt schandalig dat SEEtickets hier nietswaardig kan doen. Geef me desnoods korting voor de volgende musical waar we naar toe gaan!!! Ik vind het echt te triest voor woorden. 180 euro, ik had er voor 2 weken boodschappen van kunnen doen. bedankt voor de moeite SEEtickets ( dus niet) ……
Desired solution:
180 euro terug storten, of korting op de volgende musical waar we naar toe gaan.