Complaint: Helaas, we hebben je gemist! Is alleen maar eenrichtingsverkeer van Selektvracht.

user-149698 on 21 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op deze site zie ik een klacht staan van Selektvracht die zeker klopt. Ook ik heb hier mee te maken gehad en nog steeds. Op 14 dec. Briefje door de bus van Selektvracht met helaas, we hebben u gemist. Dit klopt inderdaad. De dagen daarna ben ik ziek en ben dus thuis. Tussen 09:00 en 13:00 uur zou het pakketje bezorgd worden. Helaas, niemand gezien! Zie ik s’ avonds via de site dat er volgens Selektvracht wel iemand is geweest?? Klopt natuurlijk niet en ook was er geen kaartje dus niemand geweest. Maandag nog steeds ziek dus ben gewoon thuis. Weer zie ik s’ avonds dit er weer iemand is geweest. Niet dus geen kaartje door de bus en ik was er gewoon. Nog een kans….. Dinsdag weer niemand geweest. Geen kaartje dus niemand geweest, maar de site verteld anders, volgens hen was ik weer niet thuis. Woensdag bel ik Selektvracht via een computerstem moet ik de postcode intoetsen en daarna wordt er contact gezocht met het betreffende depot. Jammer dan, na 8x proberen wordt de verbinding na het intoetsen van de postcode verbroken. Dan maar de klachtenservice gebeld. Wordt daar zeer netjes te woord gestaan en hier wordt verteld dat na deze klacht Selechtvracht zeker wel gaat komen en volgens haar gegevens woensdagavond tussen 18:00 en 21:00 uur. Ik geef aan hier niet veel vertrouwen meer in te hebben, mar wacht dus toch maar weer af. Ben nog steeds ziek dus gewoon thuis. En ja hoor weer komt er niemand langs van Selektvracht terwijl er op de site staat dat ze wel langs zijn geweest. Deze avond heb ik ook via de email een klacht ingediend niets op gehoord. Nu is het vrijdagochtend en is mijn pakje weer terug naar de afzender. Vanmorgen weer de klachtenservice gebeld en nu werd ik erg onbeleefd behandeld. Ik had al een klacht ingediend en wat wilde ik nu nog meer. Ze zei dat ze het erg druk hadden op het moment, tja niet zo gek als er geen pakjes worden bezorgd. Er werd nog gezegd dat het pakje nu zo vlak voor Kerst niet meer gaat komen. Terwijl dat juist de bedoeling was… Ook heb ik weer geprobeerd het depot te bereiken via het aangegeven telefoonnummer, Helaas wordt de verbinding nog steeds verbroken na het invoeren en bevestigen van de postcode.
Ik kan nu wel zeggen dat ik zeer ga twijfelen om in het vervolg ook maar iets te bestellen wat via Selektvracht moet worden vervoerd… Hoe nu verder??? 1e klacht is 2 dagen geleden, heb hier ook nog niets van gehoord. Ook geen ontvangstbevestiging of iets dergelijks van ontvangen. Erg vreemd allemaal. Mijn gevoel zegt dat dit hele depot gesloten is en dat ze geen personeel hebben en dus maar zo met de pakjes en mensen omgaan.

Desired solution:

Dat ik vandaag, ben nog steeds ziek, dus thuis mijn pakje wordt afgeleverd. Dat ik een uitleg krijg hoe dit is ontstaan. Het moet toch niet moeilijk zijn om contact te maken met het depot en de chauffeur te vragen bij welk huis en hoe laat ie is geweest. En dat alle mensen die iets bestellen hun pakjes via Selektvracht ook inderdaad gaan krijgen.

All complaints of