Complaint: Hele dag thuis geweest, geen bezorger

user-83229 on 02 February 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Er stond bij de status van mijn bestelling bij zalando dat de bezorger vandaag het pakketje zou afleveren. Ik ben de hele dag thuis geweest om het pakketje in ontvangst te nemen. Zopas toch maar even weer de status van mijn pakketje nagekeken. Tot mijn verbazing staat er: Geadresseerde was niet thuis en vervolgens: Pakje wordt op eerstvolgende bezorgdag opnieuw aangeboden. Ik heb nog tussen de post gekeken, maar ook geen briefje van selektvracht met de mededeling dat ik niet thuis zou zijn. Ik ben namelijk wel de hele dag thuis geweest. Ik ben morgen pas thuis vanaf 12.45 en tot een uur of 17.00 u. Ik wil graag dat u ervoor zorgt dat ik het pakket morgen wel ontvang en dat ik een uitleg krijg voor deze, in mijn ogen, niet ware gebeurtenissen die bij selektvracht worden geregistreerd. Ik heb uiterlijk morgenavond de spulletjes in het pakketje nodig.

Desired solution:

Dat het pakketje morgen wordt geleverd tussen 12.45 en 17.00 uur.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of