Complaint: Hele slechte verbinding en hele slechte service

user-218036 on 12 December 2013 about Onsbrabantnet in category Internetproviders lokaal

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een 100mbs abonnement, maar in werkelijkheid heb ik maar een snelheid van 0.49 mbps. Op dit moment is de verbinding zo slecht dat zelfs tv kijken geen mogelijkheid meer is. Dus om deze reden heb ik contact gezocht met de klantenservice. Daar werd gevraagd of ik enkele testjes wou uitvoeren. Dat was geen enkel probleem voor mij, dus ik voer netjes de testen uit. Ik stuur de resultaten in via de mail, drie dagen later neem ik wederom contact op met de klantenservice bleek er nog totaal niks gedaan te zijn met mijn klacht. Ze vragen of ik de test nog een keer kan doen zonder tussen komst van mijn router. Terwijl de eerste testen al gedaan waren zonder tussen komst van mijn router. Maar er werd gezegd dat ik toch nog een keer de test moest uitvoeren en dat het aan mijn router moet liggen. Dat leek me heel sterk omdat ik de router bij meerdere mensen heb getest en ik daar resultaten krijg van boven de 67 mbps. TV kijken doe ik via een homeplug, dit moet normaal perfect werken. Dit doe ik namelijk al jaren, ook al voordat ik klant werd bij onsbrabantnet ( hiervoor tele2 met een 20mbps abonnement nooit geen problemen gehad )Dus ik bel een week later onsbrabantnet terug. Daar krijg ik een medewerker aan de lijn die al heel erg geïrriteerd opnam. Ik leg mijn probleem voor aan deze medewerker. Ik leg de situatie uit dat ik via de homeplug tv kijk. Het eerste wat ik te horen krijg is dat het daar zeker aan moet liggen en dat mijn zwakke internet signaal aan mijn router moet liggen( heb meerdere sets geprobeerd en niks werkt ). Elk argument wat ik inbreng word per direct van tafel geveegd, het leek alsof ik tegen een muur aan het praten was. Hij wou dat ik wederom weer dezelfde test ging doen. Dit is namelijk niet makkelijk omdat mijn meterkast naast mijn appartement gelegen is en ik dus met mijn complete pc buiten moet gaan zitten. Als weerwoord krijg ik daarop terug dat ik maar een laptop moet gaan lenen ergens en dat dit niet zijn probleem is. Nadat ik geïrriteerd het gesprek beëindig, heb ik een laptop van de zaak meegenomen en heb ik wederom een speedtest gedaan. Weer komt er een snelheid uit van 0.49 mbps en een upload 0.24 en ping van 62ms. Dit zijn belachelijk snelheden als je meer dan 80 euro per maand betaald voor een service.

Desired solution:

Directe opzegging van mijn contract

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Onsbrabantnet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Onsbrabantnet to pickup complaint

All complaints of