My complaint:
Ergens eind Januari heb ik een zogeheete buikgordel besteld, op Donderdag 17 Februari had ik wel een briefje in de bus, want ik was die dag werken dus niet thuis.
Ik gebeld en de afspraak gemaakt dat het pakketje zaterdag 19 februari bezorgd zou worden,vervolgens vraag ik nog om wat voor tijd ongeveer en dat zou voor 11 uur ‘s morgens zijn.
Nou ik heb gewacht tot even na 11 uur en moest toen echt weg.
‘s Avonds bij thuiskomst meteen in mijn brievenbus gekeken of en zou ja bij welke buren het dan misschien afgegeven zou zijn, wat blijkt geen briefje in de bus ik bij een aantal buren nog navraag gedaan maar niets dus.
Toen ben ik eens gaan mailen naar garant o matic, en dat duurde ook een aantal weken voor ik die te pakken kreeg. Die hebben een onderzoek in laten stellen, en nu zeggen ze van selektvracht dat tie is afgegeven aan mij.
Nou jaaaaaaa ik was niet eens thuis en woon alleen dus daar zit het hem ook niet.
Nu moet ik wel gewoon betalen voor iets wat ik niet heb, ik ga dus nog 1 keer een klacht neer leggen bij garant o matic en anders stap IK naar de rechter.
Zijn ze nu helemaal gek geworden dit kan toch niet zomaar, graag zou ik degene die het bezorgt moet hebben in de ogen willen kijken om te vragen waar hij/zij het af heeft gegeven dan.
Desired solution:
ik ben tevreden als ik hetgeen wat ik heb besteld en moet betalen ook ontvang.