Complaint: heractivatiekosten ten onrechte berekend

user-112840 on 04 July 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 4 juli jl., heeft u ten onrechte euro 50,- van mijn rekening afgeschreven.U berekende mij het abonnementsgeld over juli en de heractivatiekosten over juni 2012.

Op 28 juni jl., heb ik het abonnementsgeld voor juli aan u overgemaakt.

Op 4 juni jl., heb ik euro 75,- aan u overgemaakt, als volgt gespecificeerd

1. euro 25,- factuur 23910/maart 2012
2. euro 25,- factuur 53587/april 2012
3. euro 25,- heractivatiekosten

U heeft de heractivatiekosten 2x in rekening gebracht door deze kosten weer op te nemen op de factuur 18052 van juli 2012.

Desired solution:

U dient de heractivatiekosten van de factuur 18052 terug te boeken alsmede de ic. ik heb handmatig betaald.

All complaints of