Complaint: heren jas

user-214971 on 27 November 2013 about C&A in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

mijn klacht is dat als ik een winterjas op vrijdag avond koop en ik zondag avond een folder krijg en die dan in de opruiming is dit niet word verrekend.
Ik dus met de jas,kortings bon, bon van de jas en het kaartje van de jas die mijn man net zondags middag er afwas gehaald terug ben gegaan en niet mijn korting kreeg. De mevrouw vroeg als eerst “en zit het kaartje er aan” ik uit gelegd dat hij er niet aan zat maar ik hem nog wel had ze direct klaar stond met de worden “ja dan kan ik niets voor u doen en schoof me jas terug” ik mevrouw uitgelegt dat ik alles erbij nog heb alleen het kaartje mijn man er net zondags af had gehaald, ja dan kon ze niks. Gaf aan dit niet netjes vond en dat gaf ze zelf ook wel toe maar ze kon niet anders zei mevrouw ze was op haar manier klaar er mee. Toen stelde ik haar de vraag maar als ik nu hier de zelfde jas weer koop en hem met de bon van zaterdag ruilde dan heb ik mijn korting. Maar IK gaf aan zo eerlijk te zijn en dit niet te doen mevrouw gaf aan dit niet kon en als ik dat zal doen ze me niet zal helpen, en het ook niet zal lukken ik andere filialen. Gaf bij haar aan niet zo te zijn en dit netjes wilde afhandelen ze gaf mee een blauw kaartje mee waar op stond we horen graag u mening en liep weg. Dit kaartje is niet voor klachten maar om te zeggen hoe ik over C en A denk,ik dacht ga eerst zo een brief schrijven want koop veel kleding voor het hele gezin hier.C en a heeft mooie kleding voor en mooie prijs alleen vind ik het dan jammer om weer zo behandeld te worden en hoop dat hier ook wat mee gedaan word groeten n van dam

Desired solution:

ik zal graag het verschil terug willen van mijn aan koop het is voor sommige mensen misschien niet veel maar 15 euro maar voor ons is het veel.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about C&A

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind C&A to pickup complaint

All complaints of