Complaint: herhaaldelijk geen bezorging en geen reactie op telefonische klachtmelding

user-36251 on 16 January 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds het nieuwe jaar ontvangen wij de telegraaf waarop wij meer dan 20 jaar geabonneerd zijn geregeld (vrijwel om de andere dag) niet. Als wij dit telefonisch voor 9 uur doorgeven meld het automatische antwoord dat er een nabezorging voor 10 uur zal plaatsvinden hetgeen nooit gebeurt. Als je dan na 10 uur belt meldt het antwoordappaat dat het “nu te laat is om na te bezorgen dan had u dat voor 11 uur moeten melden” Hebben we gedaan maar dat leidde tot niets. KORTOM WIJ ZIJN WOEDEND OVER DEZE SCHANDALIGE NON_SERVICE.

Gewenste oplossing

Eem stipte bezorging van de telegraafg als ochtendblad voor 8 uur zoals in 2010 wel mogelijk bleek

All complaints of