Complaint: Herhaaldelijk geen krant ontvangen

user-189713 on 19 July 2013 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al geruime tijd heb ik een abonnement op De Telegraaf.
Sinds enige maanden loopt de bezorging niet goed, zodra ik dan bel dat ik de krant niet heb ontvangen, moet ik ineens bellen voor 11.00 uur in de ochtend. Erg handig, als je pas rond 12 uur uit je werk komt en voor half acht ‘s ochtends de deur al uitgaat… De eerste keer kon dus niet nabezorgd worden… Nadat dit me één keer was gebeurd, heb ik de keer erop ‘op tijd’ gebeld. En ja hoor, deze keer werd hij nabezorgd. Echter, omdat ik al diverse malen de krant niet heb gekregen, besloot ik mijn abonnement op te zeggen om de krant dan maar bij een plaatselijke sigarenhandel te halen. De medewerker aan de telefoon vond het erg vervelend en stelde alles in het werk om mij toch als abonnee te behouden. Ik ben daar mee akkoord gegaan, inmiddels heb ik hier spijt van als haren op mijn hoofd… Vandaag wéér geen krant, voor 11 uur gebeld, ‘s middags nog geen krant… Weer gebeld omstreeks 15.00 uur, nabezorging niet mogelijk… Nu toch echt op het punt mijn abonnement op te zeggen, krijg ik een medewerker aan de telefoon (de heer Burger) die niet wenst mee te werken aan de opzegging. Dat De Telegraaf een continue wanprestatie levert, doet er niet toe. Mijn abonnementsduur loopt nog een klein jaar (mei 2014) door, aldus deze meneer, en dus valt over een beëindiging van het abonnement nu niet te praten. Over het herhaaldelijk niet bezorgen? Daar kan hij alleen over melden dat ze hier niets aan kunnen doen. Pardon!? En ik maar geld vooruit betalen en niets geleverd krijgen? Lijkt mij een herhaalde wanprestatie om welke reden ik van het abonnement af zou moeten kunnen. Ik denk dat ik maar eens ga kijken wat mijn rechtsbijstandverzekering hierin kan betekenen…

Desired solution:

Tussentijdse opzegging van het abonnement.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - We have sent an email to Telegraaf about your complaint

Message from from Klacht.nl

12 years ago - We have sent reminder to Telegraaf to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Telegraaf

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Telegraaf

Telegraaf

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 24 juli telefonisch contact met de klant gehad en afgesproken 2 maanden abonnementsgeld te crediteren. Daarnaast wordt er gedurende 2 maanden contact opgenomen om toezicht te houden op de bezorging.

All complaints of