Complaint: Herstel telefonie

user-137003 on 26 October 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op vrijdag is de kabel door werkzaamheden van de gemenete doorgesneden. Hiervan is melding gemaakt. Mijn bedrijf heeft geen internet en alle telefonische verbindingen liggen plat. Dezelfde middag zoud de kabel door KPN ‘gelast’ worden en het gat is door de gemeente open gelaten. Om 6 uur was er niets gebeurd, direct gebeld. Er zou dezelfde avond iemand langskomen van KPN. Niemand geweest. Na zaterdag 3 uur in de wacht te hebben gestaan zou er pas maandag actie ondernomen kunnen worden. Maandag kwam een ‘binnenhuismonteur’ die de kapotte kabel buiten zag en aangaf niets te kunnen doen. Opnieuw gebeld (net als de gemeente). Mij werd zeer onvriendelijk verzocht NIET meer met KPN te bellen. Dinsdagochtend is de kabel gelast en werd internet hersteld maar telefonie deed het niet. Kabel doorgemeten door monteur: lag aan de KPN wijkcentrale. Zou binnen 2 uur opgelost zijn. Na 5 uur wachten ‘s middag maar weer eens 2 uur in de wacht gestaan. KPB kon niets voor mij doen want telefonie werd niet bij KPN afgenomen. Provider gebeld: KPN zou het vóór donderdag oplossen. KPN belde dat er een binnenhuismonteur zou komen voor het meten van de internet verbinding (die werkt echter goed) maar dat kon pas de week erna. Vrijdag maar weer eens gebeld met mijn provider. KPN had het probleem afgemeld. Op verzoek van de provider probleem opnieuw aangemeld. Volgens mijn provider heeft KPN toegezegd dat er volgende week een binnenhuismonteur komt. Aangegeven dat er maandag en dinsdag ook monteurs waren die beiden aangaven dat het probleem niet binnen het pand ligt.
Provider weer gebeld naar KPN. KPN gaf aan dat het probleem maandag opgelost zou worden door de monteur. Omdat het probleem in de KPN-wijkcentrale ligt heb ik hier geen vertrouwen in. Maandag is het al 10 dagen dat alle telefoonnummers van mijn bedrijf onbereikbaar zijn: nummers zijn buiten dienst.

Desired solution:

Schadevergoeding voor gederfde inkomsten en onbereikbaarheid.
De 50 euro aan mobiele kosten i.v.m. meldingen van de storing vallen hierbij in het niet.

All complaints of