Complaint: onjuiste afrekening en gedurende 11/2 maand geen antwoord op klacht

user-217715 on 11 December 2013 about Hertz in category Autoverhuur

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

auto gehuurd op Nice. Er was op een parkeerplaas schade ontstaan aan de door mij gehuurde auto. Keurig schadeformulier waarin de wederpartij alle schuld op zich nam ingeleverd op het vliegveld waa mij werd verteld dat zo alles in orde was. Ik kreeg geen enkel getekend doument mee. Twee weken later werd er benzine in rekening gebracht terwijl de auto voor inlevering volgetankt was en werd € 1.000 wegens de schade ingehouden. Meermaals gebeld (wat geen pretje is)en nooit enige reactie gehad, nu zes weken geleden, al werden de benzinekosten wel teruggeboekt.

Desired solution:

om te beginnen een fatsoenlijk antwoord.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Hertz

All complaints of