Complaint: Het is weer zover, geen pakket, geen afleverbericht

user-99315 on 08 May 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Volgens de reactie van Tommy Teleshopping op mijn klacht alhier zou er een pakket afgeleverd zijn op mijn huisadres, maar ook deze keer (dit is echt al de zoveelste keer, maar de eerste keer dat ik hier klaag)geen pakket, geen briefje over een eventuele aflevering bij de buren. M.a.w. pakket inclusief verzendkosten wel betaald, maar niks ontvangen.
Selektvracht schijnt te betekenen: “Wij bezorgen slechts een select aantal pakketjes, maar niet bij U!” Ik had me nog wel zo voorgenomen om geen zaken meer te doen met bedrijven die hun pakketten door deze zogenaamde koeriersdienst laten bezorgen, maar ben er helaas weer ingetuind.

Desired solution:

Geld terug, per omgaande!

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of