My complaint:
In maart jl heb ik een klacht ingediend over ‘netwerk’. Door uw tussenkomst is het 3 à 4 keer goed gegaan. Thans is het weer zover dat ik geen folders ontvang. De oprit naar het huis van mij en mijn buren lopen naast elkaar. Hun bus is geplaatst op de erf-afscheiding (links). Aan de rechter kant staat mijn brievenbus (voor het gemak van de bezorgers, zowel postbode als folder-bezorgers) zijn deze boxen aan de straat geplaatst. De bezorgster van ‘netwerk’ loopt met een jong kind en ik vermoed dat deze niet kan begrijpen dat het over twee verschillende bussen gaat.
Desired solution:
Dat \\\'netwerk\\\' ervoor zorgdraagt, dat de bezorgers(t)ers werk leveren waarvoor zij betaald krijgen en geen jonge kinderen dit werk te laten uitvoeren.
Indien \\\'netwerk\\\' weer niet aan zijn verplichtingen voldoet, overweeg ik om via twitter en facebook een oproep te plaatsen, om, mensen die de zelfde klacht hebben nl. het niet bezorgd krijgen van folders, zich te melden.