Complaint: Het niet leveren van een product

user-110662 on 22 June 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een trainingspak bij de AJAX-shop besteld. Nu kreeg ik dit pak niet bezorgd en ben ik gaan bellen met AJAX en Selectvracht. Beiden vertelden mij dat het pak bezorgd is en ervoor getekend is. Ik heb echter nooit iets ontvangen en zeker nergens voor getekend.

Desired solution:

Ik wil weten wie voor mijn pakje heeft getekend en wie dit ontvangen heeft. Ik wil uiteraard mijn trainingspak waarvoor ik betaald heb ontvangen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Dit is geen oplossing, maar doorschuiven van verantwoordelijkheden! Ik heb nog steeds geen trainingspak, geen adres waar het pakje is afgeleverd en geen naam of handtekening van degene die het in ontvangst heeft genomen.

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Helass hebben wij de geadresseerde moeten doorverwijzen naar de verzender van het pakket.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of