Complaint: Het niet reageren door KPN ondanks diverse verzoeken

user-93873 on 31 March 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

onderstaande mailwisseling zegt voldoende – KPN doet niets, reageert niet en laat ons aan ons lot over
Hallo,

Wij zijn alweer 2 weken verder en nog steeds geen afdoende antwoord.
Inmiddels zijn er al ruim 3 maanden verstreken. Bent u nog van plan om ons
van antwoord te voorzien, de klachten te behandelen en onze eisen in te
willigen?

In afwachting,

L. W. Adriaensen-Vos en partner
Erasmusstate 34
6716 PB Ede gld
tel 0318-631136 na 16.30 uur

—– Original Message —–
From: ”
To: “KPN Factuurvraag”
Sent: Thursday, March 15, 2012 20:01 PM
Subject: Fw: factuur (KMM8469864V3070L0KM)

> Hallo medewerker van KPN,
>
> Waarom reageert u niet – hebben jullie de klacht in de prullenbak gegooid
> ? Vindt u ook niet dat het te zot voor woorden is dat onze klacht nog
> steeds niet is afgehandeld of vindt u dit een normale zaak. Even onze
> basisklacht herhalen voor zover u niet meer hierover beschikt. Daarnaast
> kunt u de klacht aanvullen met een schadevergoeding voor de onfatsoenlijke
> wijze waarop u met onze klacht bent omgegaan. Wij hopen er op dat u nu
> eens echt met onze klacht en eisen aan het werk gaat.
>

>>> Erasmusstate 34
>>> 6716 PB Ede gld
>>> tel 0318-631136 na 16.30 uur
>>>
>
>
> Klantinvoer:
>>>> zie ook klachtnr. Incident:111226-000352
>>>> Ik zal nog maar eens proberen om mijn klacht op papier te zetten en
>>>> naar u
>>>> te sturen, want veel vertrouwen heb ik niet meer in een correcte
>>>> afhandeling.
>>>> Ik heb sinds 2 dec.2011 het contract uitgebreid met interactieve Tv.
>>>> Bij het
>>>> wijzigen van het contract heb ik telefonisch aan uw medewerkster
>>>> duidelijk
>>>> aangegeven dat ik ‘s avonds en in de weekeinden gratis bellen naar
>>>> vaste
>>>> nummers wilde hebben – wij hadden in het oude contract ook al gratis
>>>> bellen
>>>> in de weekeinden naar vaste nummers en omdat wij door de weeks gewoon
>>>> werken
>>>> maken wij normaal gesproken overdags weinig gebruik van onze telefoon.
>>>> Wat
>>>> schetste echter mij verbazing bij het lezen van uw laatste factuur :
>>>> wij
>>>> betalen gewoon voor de ‘s avonds en in de weekeinden gevoerde
>>>> gesprekken.
>>>> Mijn echtgenoot heeft tot 2 x toe vandaag met uw klantenservice gebeld.
>>>> het
>>>> eerste gesprek werd zonder dat hij iemand aan de lijn had gekregen door
>>>> u na
>>>> ca. 4 1/2 minuut verbroken. het tweede gesprek werd door uw
>>>> medewerkster
>>>> zonder aankondiging zomaar verbroken – ik vind dit een onbehoorlijke en
>>>> onacceptabele werkwijze uwerzijds. Zo hoort een zichzelf respecterend
>>>> bedrijf niet met haar klanten om te gaan. Overigens hebben wij al
>>>> eerder
>>>> slechte ervaringen met uw klantenservice/hepdesk opgedaan. namelijk bij
>>>> het
>>>> installeren van het nieuwe modum en het internet hadden wij problemen.
>>>> mijn
>>>> partner heeft toen naar uw helpdesk gebeld en kreeg een persoon aan de
>>>> lijn
>>>> die hem als een oen behandelde. Indien mensen problemen hebben met het
>>>> installeren dan hoor u deze mensen te helpen en niet als een randdebiel
>>>> te
>>>> bahndelen en met een kluitje het riet in proberen te sturen. het
>>>> installeren
>>>> is uiteindelijk wel geluktt maar niet dankzij uw medewerker maar
>>>> dankzij een
>>>> bevriende collega van mij. het gesprek met uw medewerker van ca 45
>>>> minuten
>>>> was dus helemaal voor niets geweest. Hoe dan ook eis ik van u het
>>>> volgende:
>>>> A: ervoor te zorgen dat wij met terugwerkende kracht vanaf 2 december
>>>> 2011
>>>> alsnog gratis bellen ‘s avonds na 19.00 uur en in de weekenden naar
>>>> vaste
>>>> telefoonnummers krijgen. Vanzelfsprekend dient u de gemaakte en in
>>>> rekening
>>>> gebrachte telefoon/gesprekskosten sinds 2 december 2011 aan mij te
>>>> restitueren.
>>>> B: de door mij vanaf 2 december 2011 gemaakte telefoonkosten met uw
>>>> klantenservice/helpdesk inclusief ? 4,50 gemaakte kosten met mijn
>>>> mobiele
>>>> telefoon aan mij terug te betalen.
>>>> C; mij en mijn partner welgemeende excuses te maken voor de wijze
>>>> waarop wij
>>>> telefonisch door uw medewerkers te woord zijn gestaan.
>>>> D: de tenaamstelling van mijn rekening/account te zetten op mevr. L. W.
>>>> Adriaensen-Vos, hetgeen ik ook al tot 2 maal toe telefonisch aan u
>>>> kenbaar
>>>> heb gemaakt
> ook eisen we een schadevergoeding voor de
>>> tijd en energie die wij hierin gestopt hebben.
>
>>>
>>
> —– Original Message —–
> From: “> To: “KPN Factuurvraag”
> Sent: Thursday, March 08, 2012 14:45 PM
> Subject: Fw: factuur (KMM8469864V3070L0KM)
>
>
>> hallo, onze klacht is nog steeds niet afgehandeld en op onze mail van
>> 26-02-2012 hebben we ook geen reactie ontvangen.
>>
>> —– Original Message —–
>> From: “lucy en alex”
>> To: “KPN Factuurvraag”
>> Sent: Sunday, February 26, 2012 9:11 AM
>> Subject: Re: factuur (KMM8469864V3070L0KM)
>>
>>
>>> Hallo,
>>>
>>> Hier zijn we weer – weer 1 maand verder en nog steeds is onze klacht
>>> niet behandeld – wat is er met jullie aan de hand – zijn jullie klanten
>>> alleen maar belangrijk voor de maandelijkse rekening – deze weten jullie
>>> wel op tijd te sturen maar een klacht op een zorgvuldige wijze bij tijd
>>> afhandelen ho maar. Wij zijn het nu echt zat !!!!! en waarom is het niet
>>> mogelijk om iemand van de directie te spreken – hebben jullie dan geen
>>> directie. Over de rekening gesproken zelfs deze staat nog steeds niet op
>>> de juiste naam – nog steeds op L W Vos i.p.v L. W. Adriaensen-Vos.
>>> Lijkt mij een kleine moeite om dit te wijzigen maar kennelijk willen
>>> jullie dit niet wijzigen. Wij eisen nogmaals dat onze klacht snel en
>>> goed en volledig afgehandeld wordt – ook eisen we een schadevergoeding
>>> voor de tijd en energie die wij hierin gestopt hebbeDhr. en mevr.
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> —– Original Message —–
>>> From: “KPN Factuurvraag”
>>> To:
>>> Sent: Wednesday, February 01, 2012 14:34 PM
>>> Subject: Re: factuur (KMM8469864V3070L0KM)
>>>
>>>
>>>> Geachte heer/mevrouw
>>>>
>>>> Ik heb begrip voor uw reactie.
>>>>
>>>> Het is echter niet mogelijk om rechtstreeks met iemand van onze
>>>> directie te spreken of schriftelijk te communiceren.
>>>>
>>>> Ik verzoek u daarom toch nogmaals het contact met onze achterliggende
>>>> afdeling af te wachten. Door grote drukte is dit niet per ommegaande
>>>> mogelijk gebleken. Mijn excuses voor dit ongemak.
>>>>
>>>> Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
>>>>
>>>> Met vriendelijke groet,
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> Original Message Follows:
>>>> ————————
>>>> Hallo
>>>>
>>>> Kennelijk heben jullie onze laatste mail niet goed gelezen, Wij willen
>>>> alleen nog maar benaderd worden door een directielid en als dit niet
>>>> telefonisch kan, doe dit dan maar schriftelijk. Ons geduld loopt ten
>>>> einde c.q is nagenoeg op. Bij onze werkgever ( ING/Nationale
>>>> Nederlanden ) wordt aan een dergelijke klacht een prio 1 gegeven en is
>>>> deze binnen 3 werkdagen afgehandeld, maar bij KPN kennelijk niet en
>>>> houdt KPN de mensen maar aan een lijntje – past eigenlijk wel bij een
>>>> telecombedrijf. Wij accepteren dit echter niet langer.
>>>>
>>>> Met vriendelijke groet,
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> —– Original Message —–
>>>> From: KPN Factuurvraag
>>>> To:
>>>> Sent: Friday, January 27, 2012 15:43 PM
>>>> Subject: Re: factuu
>>>>
>>>>
>>>> Geachte heer/mevrouw
>>>>
>>>> Mijn excuses voor het ongemak.
>>>>
>>>> Wegens grote drukte is het helaas nog steeds niet mogelijk gebleken per
>>>> ommegaande telefonisch contact met u op te nemen. Mijn excuses
>>>> hiervoor.
>>>>
>>>> Vriendelijk verzoek ik om uw geduld. Wij doen ons uuiterste best om zo
>>>> spoedig mogelijk contact met u op te nemen.
>>>>
>>>> Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
>>>>
>>>> Met vriendelijke groet,
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> Original Message Follows: ————————
>>>>
>>>> Hallo
>>>> Wij zijn alweer een week verder na jouw mail en we hebben nog steeds
>>>> geen afdoend antwoord op onze klacht. We hebben wel vandaag de nieuwe
>>>> factuur ontvangen. Kennelijk lukt het KPN wel om de facturen tijdig te
>>>> verzenden maar een klacht oplossen, binnen aceptabele tijd, niet. Uit
>>>> de factuur kunnen wij opmaken dat KPN niets aan onze eisen heeft
>>>> gedaan, zelfs een eenvoudige wijziging als de tenaamstelling heeft KPN
>>>> niet doorgevoerd. Wij zijn dan ook uiterst teleurgesteld in de hele
>>>> gang van zaken. Wanneer we nieuwe producten van KPN (willen) afnemen
>>>> dan is dat in 1 dag geregeld maar een klacht afhandelen ho maar. Zo
>>>> gaat een zichzelf respecterend bedrijf niet met zijn klanten om. Wij
>>>> accepteren dan ook geen nieuw op de lange baan antwoord van een
>>>> medewerker maar eisen dat een directielid ons persoonlijk tekts en
>>>> uitleg gaat geven. Wij kunnen ons de negatieve berichtgeving van de
>>>> laatste week over KPN dan ook volledig voorstellen.
>>>>
>>>> Wij wachten e.e.a met belangsteling af.
>>>>
>>>> Met vriendelijke groet,
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>> 6716 PB Ede gld
>>>> tel 0318-631136 na 16.30 uur
>>>> —– Original Message —–
>>>> From: KPN Factuurvraag
>>>> To:
>>>> Sent: Wednesday, January 18, 2012 10:10 AM
>>>> Subject: Re: factuur (KMM8300628V77538L0KM)
>>>>
>>>>
>>>> Geachte mevrouw

 

>>>>os,
>>>> Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u een vraag heeft over uw klacht.
>>>> Graag informeer ik u hierover.
>>>>
>>>> In ons systeem is het probleem dat u bij ons meldde reeds bekend en
>>>> doorgegeven aan de afdeling die dit gaat behandelen onder
>>>> registratienummer: 6550193
>>>>
>>>> Wegens grote drukte is het niet mogelijk gebleken per ommegaande
>>>> telefonisch contact met u op te nemen. Mijn excuses hiervoor.
>>>>
>>>> Vriendelijk verzoek ik om uw geduld. Er zal zo spoedig mogelijk contact
>>>> met u worden opgenomen.
>>>>
>>>> Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
>>>>
>>>> Met vriendelijke groet,
>>>>
>
>>>> KPN
>>>>
>>>>
>>>> Original Message Follows: ————————
>>>>
>>>> Ha
>>>>
>>>> Helaas zijn we al weer 2 1/2 week verder en hebben wij nog niets van
>>>> KPN vernomen. Wij zijn erg teleurgesteld in de afhandeling van de door
>>>> ons ingediende klacht. Kennelijk neemt KPN de klachten niet serieus
>>>> want anders had KPN wel binnen 10 dagen, zoals beloofd, telefonisch
>>>> gereageerd. Wij moeten nu weer energie steken in deze klacht, hetgeen
>>>> niet nodig zou zijn geweest als KPN haar beloftes zou zijn nagekomen.
>>>> Dit alles bevestigd alleen maar ons gevoel dat KPN lak heeft aan haar
>>>> klanten en alleen maar geld aan haar klanten wil verdienen maar sevice
>>>> verlenen, ho maar. Wij durven amper te bellen omdat we niet weten waar
>>>> wij aan toe zijn qua kosten. Wij gaan hier niet veel woorden meer over
>>>> vuil maken en eisen van KPN dat wij binnen 3 werkdagen na heden te
>>>> horen krijgen wat zij aan onze klacht gaat doen of heeft gedaan, Bij
>>>> geen bericht zullen wij verdergaande stappen ondernemen zoals de
>>>> consumentenbond en/of Radar etc.
>>>>
>>>>
>>>> Onze eisen zijn nog steeds dezelfde namelijk:
>>>>
>>>>
>>>> A: ervoor te zorgen dat wij met terugwerkende kracht vanaf 2 december
>>>> 2011
>>>> alsnog gratis bellen ‘s avonds na 19.00 uur en in de weekenden naar
>>>> vaste
>>>> telefoonnummers krijgen. Vanzelfsprekend dient u de gemaakte en in
>>>> rekening
>>>> gebrachte telefoon/gesprekskosten sinds 2 december 2011 aan mij te
>>>> restitueren.
>>>> B: de door mij vanaf 2 december 2011 gemaakte telefoonkosten met uw
>>>> klantenservice/helpdesk inclusief ? 4,50 gemaakte kosten met mijn
>>>> mobiele
>>>> telefoon aan mij terug te betalen.
>>>> C; mij en mijn partner welgemeende excuses te maken voor de wijze
>>>> waarop wij
>>>> telefonisch door uw medewerkers te woord zijn gestaan.
>>>> D: de tenaamstelling van mijn rekening/account te zetten op mevr. L. W.
>>>> Adriaensen-Vos, hetgeen ik ook al tot 2 maal toe telefonisch aan u
>>>> kenbaar
>>>> heb gemaakt
>>>>
>>>> Daarnaast vinden wij dat wij recht hebben op een eerlijke uitleg waarom
>>>> tot op heden onze klacht niet behandeld is, gebrek aan peroneel kan
>>>> geen argument zijn – werkelozen genoeg in Nederland.
>>>>
>>>> Nog steeds met vriendelijke groet,
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> Erasmusstate 34
>>>> 6716 PB Ede gld
>>>> tel 0318-631136 na 16.30 uur
>>>>
>>>>
>>>> Geachte mevrouw
>>>> Hartelijk dank voor uw reactie.
>>>>
>>>> Ik heb uw e-mail doorgestuurd naar mijn collega’s die uw klacht in
>>>> behandeling hebben staan.
>>>>
>>>> Mijn collega’s zullen zo spoedig mogelijk met u contact opnemen.
>>>>
>>>> Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
>>>>
>>>> Met vriendelijke groet,
>>>>
>>>>
>>>> KPN
>>>>
>>>>
>>>> Original Message Follows:
>>>> ————————
>>>> ik ben telefonisch bereikbaar van 8.00 uur tot ca 16.00 uur van maandag
>>>> tm
>>>> donderdag op mijn werk op 0318- 662437 en vrijdag’s tot ca 13.00 uur.
>>>> daarna vanaf ca 16.30 uur gewoon op ons vaste nummer 0318- 631136 – bij
>>>> voorkeur op dit nummer bellen
>>>> —– Original Message —–
>>>> From: “KPN Factuurvraag IP”
>>>> To:
>>>> Sent: Wednesday, December 28, 2011 11:32 AM
>>>> Subject: Re: factuur (KMM8058752V68241L0KM)
>>>>
>>>>
>>>> Geachte mevrouw
>>>>
>>>> Ik vind het vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met KPN, waarvoor
>>>> in
>>>> de eerste plaats mijn excuses. Uw ervaring geef ik door aan de
>>>> betreffende
>>>> afdeling zodat wij onze service kunnen verbeteren.
>>>>
>>>> Op deze afdeling beschikken wij helaas niet over de benodigde
>>>> informatie en
>>>> systemen om uw vraag volledig te kunnen beantwoorden. Daarom heb ik uw
>>>> vraag
>>>> doorgestuurd naar een achterliggende afdeling. Deze afdeling neemt
>>>> binnen 10
>>>> werkdagen telefonisch contact met u op, via telefoonnummer 0318-631136.
>>>> Deze
>>>> terugbelafspraak is geregistreerd onder reactienummer:
>>>>
>>>> 6550193
>>>>
>>>> Indien u wilt dat er via een ander telefoonnummer contact met u wordt
>>>> opgenomen, dan verzoek ik u dit zo spoedig mogelijk aan ons door te
>>>> geven.
>>>> Mocht u het tijdstip willen wijzigen, dan vernemen wij dit graag van u.
>>>>
>>>> Houdt u er rekening mee dat de door u gewenste nieuwe contactdatum
>>>> minimaal
>>>> 10 werkdagen in de toekomst dient te liggen, vanaf het moment dat u de
>>>> mail
>>>> aan ons verstuurt.
>>>>
>>>> Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
>>>>
>>>> Met vriendelijke groet,
>>>>
>>>>
>>>> KPN
>>>>
>>>>
>>>> Original Message Follows: ————————
>>>> Ik heb een:klacht
>>>> Aanhef: Mevrouw
>>>> Voorletters: L. W
>>>> Achternaam:
>>>> Postcode: 6716PB
>>>> Huisnummer: 34
>>>> Huisnummer toevoeging:
>>>> Telefoonnummer:0318631136
>>>> Smartcard nummer:
>>>>
>>>> —–
>>>>
>>>>
>>>> Klantinvoer:
>>>> zie ook klachtnr. Incident:111226-000352
>>>> Ik zal nog maar eens proberen om mijn klacht op papier te zetten en
>>>> naar u
>>>> te sturen, want veel vertrouwen heb ik niet meer in een correcte
>>>> afhandeling.
>>>> Ik heb sinds 2 dec.2011 het contract uitgebreid met interactieve Tv.
>>>> Bij het
>>>> wijzigen van het contract heb ik telefonisch aan uw medewerkster
>>>> duidelijk
>>>> aangegeven dat ik ‘s avonds en in de weekeinden gratis bellen naar
>>>> vaste
>>>> nummers wilde hebben – wij hadden in het oude contract ook al gratis
>>>> bellen
>>>> in de weekeinden naar vaste nummers en omdat wij door de weeks gewoon
>>>> werken
>>>> maken wij normaal gesproken overdags weinig gebruik van onze telefoon.
>>>> Wat
>>>> schetste echter mij verbazing bij het lezen van uw laatste factuur :
>>>> wij
>>>> betalen gewoon voor de ‘s avonds en in de weekeinden gevoerde
>>>> gesprekken.
>>>> Mijn echtgenoot heeft tot 2 x toe vandaag met uw klantenservice gebeld.
>>>> het
>>>> eerste gesprek werd zonder dat hij iemand aan de lijn had gekregen door
>>>> u na
>>>> ca. 4 1/2 minuut verbroken. het tweede gesprek werd door uw
>>>> medewerkster
>>>> zonder aankondiging zomaar verbroken – ik vind dit een onbehoorlijke en
>>>> onacceptabele werkwijze uwerzijds. Zo hoort een zichzelf respecterend
>>>> bedrijf niet met haar klanten om te gaan. Overigens hebben wij al
>>>> eerder
>>>> slechte ervaringen met uw klantenservice/hepdesk opgedaan. namelijk bij
>>>> het
>>>> installeren van het nieuwe modum en het internet hadden wij problemen.
>>>> mijn
>>>> partner heeft toen naar uw helpdesk gebeld en kreeg een persoon aan de
>>>> lijn
>>>> die hem als een oen behandelde. Indien mensen problemen hebben met het
>>>> installeren dan hoor u deze mensen te helpen en niet als een randdebiel
>>>> te
>>>> bahndelen en met een kluitje het riet in proberen te sturen. het
>>>> installeren
>>>> is uiteindelijk wel geluktt maar niet dankzij uw medewerker maar
>>>> dankzij een
>>>> bevriende collega van mij. het gesprek met uw medewerker van ca 45
>>>> minuten
>>>> was dus helemaal voor niets geweest. Hoe dan ook eis ik van u het
>>>> volgende:
>>>> A: ervoor te zorgen dat wij met terugwerkende kracht vanaf 2 december
>>>> 2011
>>>> alsnog gratis bellen ‘s avonds na 19.00 uur en in de weekenden naar
>>>> vaste
>>>> telefoonnummers krijgen. Vanzelfsprekend dient u de gemaakte en in
>>>> rekening
>>>> gebrachte telefoon/gesprekskosten sinds 2 december 2011 aan mij te
>>>> restitueren.
>>>> B: de door mij vanaf 2 december 2011 gemaakte telefoonkosten met uw
>>>> klantenservice/helpdesk inclusief ? 4,50 gemaakte kosten met mijn
>>>> mobiele
>>>> telefoon aan mij terug te betalen.
>>>> C; mij en mijn partner welgemeende excuses te maken voor de wijze
>>>> waarop wij
>>>> telefonisch door uw medewerkers te woord zijn gestaan.
>>>> D: de tenaamstelling van mijn rekening/account te zetten op mevr. L. W.
>>>> Adriaensen-Vos, hetgeen ik ook al tot 2 maal toe telefonisch aan u
>>>> kenbaar
>>>> heb gemaakt
>>>
>>
>

Desired solution:

Wij willen dat zij ons met terugwerkende kracht( datum wijziging )onze eisen inwilligen. zie mailwisseling
A: ervoor te zorgen dat wij met terugwerkende kracht vanaf 2 december2011>>>> alsnog gratis bellen 's avonds na 19.00 uur en in de weekenden naar vaste telefoonnummers krijgen. Vanzelfsprekend dient u de gemaakte en in rekening
gebrachte telefoon/gesprekskosten sinds 2 december 2011 aan mij te restitueren.
B: de door mij vanaf 2 december 2011 gemaakte telefoonkosten met uw klantenservice/helpdesk inclusief ? 4,50 gemaakte kosten met mijn mobiele telefoon aan mij terug te betalen.
C; mij en mijn partner welgemeende excuses te maken voor de wijze waarop wij telefonisch door uw medewerkers te woord zijn gestaan.
D: de tenaamstelling van mijn rekening/account te zetten op mevr. L. W. Adriaensen-Vos, hetgeen ik ook al tot 2 maal toe telefonisch aan u kenbaar heb gemaakt
ook eisen we een schadevergoeding voor de tijd en energie die wij hierin gestopt hebben.
Daarnaast kunt u de klacht aanvullen met een schadevergoeding voor de onfatsoenlijke wijze waarop u met onze klacht bent omgegaan. Wij hopen er op dat u nu
eens echt met onze klacht en eisen aan het werk gaat.

All complaints of