Complaint: Hoe lang en hoe vaak moet ik nog vragen wanneer ik krijg waar ik recht op heb?

user-160284 on 14 March 2013 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In oktober een lederen bankstel gekocht in Nieuwegein voor €2700 ER ZOUDEN KUSSENS BIJ ZIJN (AFHANKELIJK VAN HET AANTAL ZITPLAATSEN) EN EEN ONDERHOUDSSET. Het bankstel werd uiteindelijk 4 maanden na aankoop geleverd maar geen onderhoudsset en geen kussens. Tig keren contact gehad op allerlei manieren met als enige resultaat dat het setje onderweg zou zijn (duurt inmiddels al weken!!!) en dat de kussens besteld waren. Niet wanneer ze geleverd worden of zoiets maar ze zijn besteld?! Wat schiet ik daar mee op??

Desired solution:

Eindelijk de onderhoudsset voor leder ontvangen en eindelijk de afgesproken/beloofde kussens ontvangen en in ieder geval horen wanneer ik de ontbrekende dingen kan verwachten. Ik weet dat woonsquare snel kan zijn (gemerkt toen ik moest betalen!!) dus laat dat nu ook eens mijn richting op blijken!!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Woonsquare to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Woonsquare posted

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Contact gehad met klant en oplossing besproken. Kussens nabesteld en onderhoudset verstuurd.

All complaints of