My complaint:
Vanaf half mei kon ik een aantal kanalen niet meer ontvangen. Na zoeken op de website bleek dat je een gecertificeerde ontvanger nodig hebt. Nog een ouwe Irdeto kaart en ontvanger. Toch fijn dat dit van te voren even gemeld is (sic).
Al jaren hadden we 2 abonnementen in huis maar tegenwoordig is ook 1 abonnement met een extra kaart voor een 2e TV mogelijk. Dus nieuwe gecertificeerde ontvanger aangeschaft en telefonisch verzocht om 1 abonnement te annuleren en voor de ander een nieuwe kaart af te geven plus een kaart voor een 2e TV, en uitbreiding van Basis naar Familiepakket.Alles in 1 keer goed geregeld denk je dan.
Ik verwacht dus, zoals de website opgeeft, een oranje(hoofd)kaart plus een blauwe(2e TV) kaart. Ontvang een oranje kaart, en 2 dagen later nog een oranje kaart. Nog wel even de oude Irdeto kaart terugsturen, anders wordt er 59,50 afgeschreven. Dit was de “waarde” van de kaart tot het einde van de contract datum, en zou gebruikt worden om de éénmalige kosten mee te dekken.
Van de extra zenders uit het familie pakket ontvang ik alleen de 2 Belgische zenders, de rest niet…terwijl er nb. in de brief staat dat ik 3 weken lang als “aardigheidje” gratis ALLE zenders kan zien m.u.v. filmnet.
Dan wordt er vervolgens 31,50 als maandelijkse kosten afgeschreven met de omschrijving “2 x familie pakket” Ehm….14,95 plus 2,50 is toch 17,45, niet 31,50.
Nog maar eens even in de online nota kijken….oh, er is geen online nota voor me beschikbaar, schiet lekker op zo.
Inmiddels al ettelijke telefoontjes gepleegd, met lange wachttijden en het lijkt elke keer wel alsof er niemand met een IQ van boven de 80 werkt, waarschijnlijk de reden dat je ook geen klachten kan e-mailen.
En nu?….Nu maar hopen dat dit opgepikt wordt en de zaak eindelijk wordt rechtgetrokken. Ik heb er echter een hard hoofd in.
Desired solution:
Dat de 2 kaarten als master en 2e kaart worden beschouwd en dusdanig wordt afgerekend. Desnoods dat 1 kaart wordt geannuleerd en er een blauwe wordt opgestuurd.
Dat ik alle zenders uit het familiepakket kan ontvangen, op BEIDE kaarten, het "aardigheidje" van 3 weken gratis alle zenders mogen ze houden, als ze dit nu maar goed regelen.
Restitutie van het teveel betaalde; en dan heb ik het nog niet eens over de telefoonkosten.

