Complaint: hoekbank 2 keer terug garantie bijna voorbij nog steeds problemen

user-91005 on 15 March 2012 about Woonsquare in category Winkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben 24-09-2011 een hoekbank (met liggedeelte) met een fautteuiltje gekocht bij woon square almere, binnen 2 weken zat er al een verzakking in het middelste kussen, het zitgedeelte van de bank is opgehaald en retour gebracht maar het probleem was niet opgelost. wederom een klacht ingediend, er is een persoon van woon square langs geweest deze gaf ons gelijk, ook over een inmiddels loslatende naad op het rechter zitkussen, de bank kon pas in maart opgehaald worden, vandaag hebben wij hem terug gehad. het zitgedeelte van de bank was minstens 5 cm hoger waardoor mijn vrouw er niet meer op kan zitten en de hoek is veel lager. Aan de losse stiknaad was helemaal niets gedaan. In de tussentijd zijn er ook loslatende stiknaden op het hoekgedeelte. De mensen van woon square die de bank retour kwamen brengen wilden de bank niet mee terugnemen ondanks dat wij totaal niet tevreden zijn. we willen gewoon een normaal bankstel niets meer.

Update vandaag is mijn vrouw gebeld, voor 12.00 uur moest de klacht van klacht.nl verdwenen zijn anders zouden we niet meer geholpen worden. Dit riekt naar oplichting. Gelukkig heeft ze een moderne telefoon en is het gesprek opgenomen.

19-03-2012 aangetekende brief verstuurd.

Desired solution:

Bank goed bekleden ipv er een zooitje van te maaken

All complaints of