Complaint: Hoekbank Sidney voor de 2e maal bezorgd, en hetzelfde probleem

user-205218 on 15 October 2013 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben in februari 2013 een hoekbank Sidney besteld bij woonsquare Oss. In eerste instantie werd gezegd dat er een levertijd was van 6 tot 8 weken. Na een aantal telefoontjes bleek dat er problemen waren met de leverancier. Uiteindelijk kwam de bank na 16 weken binnen. In de 2e helft juni. Nadat de bank was geleverd begonnen na een uur de eerste veren te springen, wat uiteindelijk resulteerde in een compleet doorgezakte bank. Na een aantal telefoontjes van onze kant, werd hij eindelijk op 12 juli opgehaald. Er werd aan de telefoon vermeld dat het 3 tot 5 weken zou duren voordat hij gerepareerd was. Vandaag opnieuw de bank geleverd gekregen, dit is exact 3 maanden na het ophalen van de bank. En wat wil het geval. Zit je rustig op de bank beginnen de eerste veren alweer te springen.

Desired solution:

Ik ben pas tevreden als ik een compleet nieuwe bank ontvang, of als ze mijn geld overmaken, zodat ik ergens anders een nieuwe bank kan gaan kopen.

Ik heb totaal geen klachten over de bezorging of het personeel in de winkel, maar wel over de situatie met de bank, en dat ze niet zelf even tussentijds doorgeven hoe de stand van zaken is. Het heeft mij naast de bank ook vele euro's gekost aan alle telefoontjes richting het hoofdkantoor van woonsquare zelf.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

10 years ago - User added a review about the solution that Woonsquare posted

Responded on 25 October 2013 at 11:10

Dat er een nieuwe bank mochten uitzoeken is een goeie oplossing. Echter waren we er niet blij mee dat dit toch weer 8 tot 12 weken duurt. Hopelijk eerder 8 dan 12 weken. Maar tevens zitten we met het probleem dat er door de gesprongen veren die onder door het doek van de bank zijn gekomen dat er nu krassen op een laminaat vloer van nog geen half jaar oud zitten. En brief ontvangen van de schade afdeling ontvangen dat dit niet door woonsquare vergoed kan worden omdat het niet door debezorgers gedaan. Nee dat klopt. Het is gebeurd door gesprongen veren van een geleverde hoekbank. De schade van de vloer vinden wij dat door woonsquare of leverancier van de bank vergoed moet worden. Dit is naast het al bijna een jaar wachten op een goeie bank ons laatste punt. Na een telefoontje richting de schade afdeling werd ons medegedeeld dat er schriftelijke bezwaar moest worden gemaakt. Ik geloof dat dit echt niet klantvriendelijk is na alles wat er speelt. Hopelijk wordt dit na deze melding wel onder de aandacht gebracht en komt er een treffende oplossing voor.

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Nieuw bankstel besteld voor klant

All complaints of