Complaint: Hoezo Comfort Cottage

user-101347 on 07 May 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij zijn vorige week een midweek in Center Parcs de Haan geweest. Dit was eens maar nooit weer! Wat een vreselijk ouderwets, vervallen, vies, incompleet en slecht bereikbaar huisje!!! Bijna 600 euro hebben we ervoor betaald. Ronduit SCHANDALIG!!! De inventaris was niet compleet, twee tuinstoelen voor 5 personen, geen droogrek, geen kaasschaaf enz., er waren dingen kapot, keukenkastje hing op apegapen enz, het is zeer onveilig voor kinderen met loshangende stopcontacten, oude en gevaarlijk gemonteerde electrische kachels, een gevaarlijke trap en makkelijk door kinderhandjes te openen ramen op precies de goede hoogte om er uit te vallen, en bovenal was het toilet vies, de badkamer vol met schimmel, de radiatoren vol stof en spinrag en de afstandbediening van de televisie te vies om aan te pakken. Bovendien moesten wij met onze bagage en twee kleine kinderen een behoorlijk stuk door de prut naar ons huisje lopen omdat de auto niet bij het huisje geparkeerd kan worden. Het door ons bijgeboekte Comfort Arrangement met opgemaakte bedden en handdoeken was ook niet geregeld. Al met al was ons verlijf een grote teleurstelling en is het weggegooid geld geweest!!! Deze klacht is tevens ingediend via de email service van Center Parcs zelf.

Desired solution:

een financiele genoegdoening

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from CenterParcs

12 years ago - Beste gast, We hebben ervoor gekozen om u een uitgebreid antwoord te versturen naar uw persoonlijk e-mailadres. Wel willen we graag vermelden dat er momenteel een renovatieproject is gestart op het park De Haan om de cottages naar de kwaliteitseisen van Center Parcs aan te passen. We hopen van harte dat u in de toekomst terug voor een verblijf bij Center Parcs zal kiezen. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de gasten een cottage cadeaubon aangeboden voor een volgend verblijf.

All complaints of