My complaint:
Ook ik heb een klacht over de NEM, nadat ik benaderd was door een zeer aggresieve verkoopster van de NUON die mij ongevraagd een contract toestuurde, welke ik overigens direkt retour gestuurd heb met een groot kruis, waarna er dan ook een brief volgde dat dit onterecht was en klant zou blijven bij mijn huidige leverancier (NEM), deze stuurde mij echter als “dank”een eindafrekening, waarop ik gebeld heb en een zeer vriendelijke medewerkster mij geruststelde me de woorden “maakt u zich geen zorgen verscheur die rekening maar” helaas kwamen er vanaf toen steeds herrinneringen etc.
Bellen is bijna een dagtaak en als je denkt het opgelost te hebben komt er weer een herinnering, ik wordt zo moe van die mensen, niemand weet iets, je kunt niet doorverbonden worden, terugbellen doen ze niet etc. etc.
Kortom het is een zooitje, maar overstappen naar een andere maatschappij durf ik ook niet, ik ben bang dat ze allemaal hetzelfde zijn.
Ik wacht nog op antwoord van de NEM, maar ik ben bang dat ik dan heeeeeeeel lang kan wachten