Complaint: hoge afrekening

user-8994 on 01 March 2010 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

in noverber 2008 zijn we buiten ons weten om bij de nem gekomen
in februari 2009 gingen we verhuizen
dus we hebben 3 maanden energie geleverd gekregen op dat adres
ik alles netjes doorgegeven van de verhuizing
maar toen ik de afrekening kreeg schrok ik wel
over drie maanden 877,- bijbetalen ik bellen hoe kan dat zeggen ze een strenge winter wordt je op afgerekend
ik heb natuurlijk niet betaald en gevraagt om een onderzoek(moet nog komen)
we kregen ook al aanmaningen van incasso buro
weer bellen ze zoeken het uit
nooit iets meer gehoord
tot er opeens een deurwaarder voor de deur staat
we moeten nu 16 maart naar de rechtbank dan mag ik daar mijn zegje doen
dus nem niet aan beginnen ze pakken je van alle kanten en ze zijn ook nog niet eens de goedkoopste
maar daar praten ze ook al overheen schande

Gewenste oplossing

als ze niets kunnen dan mensen oplichten dan laat ze aub stoppen met hun bedrijf

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij hebben u op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet de gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of