Complaint: hoge simpelrekening

user-217801 on 16 December 2013 about Simpel (Telecom) in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb een simpel abonnement afgesloten. Binnen de bundel heb ik recht om 250 minuten te bellen naar buitenland (suriname).
Heb een belplafon van 50 ingesteld. Krijg ik een bericht dat mijn belplafon bijna is bereikt en of ik via ideal geld wil overmaken. Onmogelijk is mijn reactie dus kijk op “mijn simpel“. Wat blijkt, Sinds mijn abonnement elke dag naar suriname gebeld op tijdstippen die onmogelijk zijn. som wel 6 keer per dag. Al mijn belminuten weg en de rekening loopt.
Zelfs nummers die ik wel gebeld heb staan er niet bij.
Heb contact opgenomen met de klantenservice en krijg van hen te horen dat ze geen inzage hebben in “mijn simpel dus ook niets kunnen doen. Ze adviseren mij zo gauw de rekening is afgeboekt van mijn bankrekening ik weer contact met hen op moet nemen. Dan hebben ze wel inzage in mijn simpel. ongeloofwaardig en niet klantvriendelijk.

Desired solution:

Dat ik advies krijg wat te doen. Dit voelt erg frustrerend.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Simpel (Telecom) about your complaint

All complaints of