Complaint: Abonnement gestopt, afschrijving geld loopt door!

user-206194 on 11 December 2013 about Hollandsnieuwe in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In december 2012 heb ik mijn abonnement bij Hollands Nieuwe opgezet, omdat zij na na 9 maanden nog geen overstap hadden geregeld voor mij. 9 maanden zat ik met 2 abonnementen en 2x kosten. Ondanks meerdere berichten van mijn oude provider dat ik over kan, gaf hollands nieuwe aan dat mijn provider de overstap blokkeerde. Na 9 maanden gebeld, men zag in het systeem dat ik inderdaad nooit met het nummer gebeld had en dat er idd geen nummerbehoud had plaatsgevonden en heeft men het abonnement gestopt. Echter tot op de dag van vandaag schrijft men abonnementsgeld af van mijn rekening.

Contact met de klantenservice kan alleen digitaal en levert tot 2x toe een reactie op dat zij mij binenn 2 dagen zullen bellen, wat ze niet doen!
Voor mij nooit geen Hollands nieuwe meer!

Desired solution:

Terugbetaling kosten van december 2012 tot en met heden.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Hollandsnieuwe about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Hollandsnieuwe

Message from Hollandsnieuwe

10 years ago - Beste Klant, Ik heb vandaag meerdere keren geprobeerd te bellen maar ik kreeg helaas geen gehoor. Graag zou ik u willen vragen om een datum, tijdstip en het 06-nummer waarmee u naar ons gebeld heeft medio december 2012 zodat wij dit nader kunnen gaan onderzoeken. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, hollandsnieuwe

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Hollandsnieuwe

Hollandsnieuwe

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste klant,

Enige tijd geleden hebben we u gevraagd of uw klacht nog speelt of dat deze inmiddels is opgelost. Aangezien wij hier geen reactie op hebben ontvangen, gaan wij er van uit dat wij verder niks meer voor u kunnen betekenen en beschouwen wij uw klacht als opgelost.
Mocht dit niet het geval zijn, neem dan gerust weer contact met ons op, dan zullen we u weer zo goed en snel als mogelijk helpen met het oplossen van uw klacht.
Tevens willen wij u er graag op wijzen dat hollandsnieuwe telefonisch, per mail of via een bericht op Facebook/Twitter te bereiken is.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

All complaints of