Complaint: geen internet

user-217735 on 11 December 2013 about Hollandsnieuwe in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb sinds een paar weken geen internet en kan wel bellen. Graag een oplossing hiervoor.

Desired solution:

Dat mijn internet op de telefoon weer functioneerd

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Hollandsnieuwe about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Hollandsnieuwe

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Hollandsnieuwe

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Ik heb gereset en dat hielp niet. Ben daarna bij belcompanie geweest en die hadden als oplossing ik moest maar een update downloaden. Dit heb ik geprobeerd maar er is geen update.

Hollandsnieuwe

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste klant,

Naar aanleiding van uw klacht heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Ik heb u aangegeven een toestelreset uit te voeren zodat je weer kunt internetten. Mocht de toestelreset niet helpen, kunt u terecht bij de Belcompany filialen aangezien zij ons servicepunt in de winkel zijn. Zij kunnen de internetinstellingen samen met u doornemen en invoeren zodat u weer gebruik kunt maken van uw databundel. Ik beschouw uw klacht hiermee dan ook als opgelost.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

All complaints of