Complaint: Hopeloos

user-178888 on 18 May 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds enkele weken wonen wij op een nieuw adres.
De vorige bewoner heeft ook een abonnement bij KPN.
Omdat de vorige bewoner zijn nieuwe adres gegevens niet toegestuurd heeft bij KPN ontvangen wij nog steeds post van diegene.
De vorige bewoner schijnt nogal slordig te wezen dus geeft naar mijn mening echter niet om zijn post.
Ik heb zojuist KPN gebeld met dit probleem en zeggen mij niet verder te kunnen helpen, ivm privacy redenen.
Ik ben echter woest want het kan toch niet zo wezen dat ik nu jarenlang post van hem moet ontvangen terwijl hij hier niet eens woont?
Ik heb aangeboden om zijn email adres door te geven.(vond ik op een visitekaartje) zodat hun hem konden e-mailen over dat KPN heeft vernomen dat men is verhuisd en de vraag om de goede gegevens, maar ook KPN weigerde dit!

Desired solution:

Ik ben tevreden als KPN de post van de vorige bewoner verwijdert van het adres waar ik nu woonachtig ben en waar hun het heen moeten sturen weet ik niet maar is niet mijn probleem!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of