Complaint: Hotel

user-140430 on 07 November 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte heer/mevrouw,

Bij deze wil ik nogmaals een klacht indienen over ons hotel Serra Palace Kiezelot Side. Wij zijn daar van 5 okt t/m 14 okt. Geweest. Bij aankomst kregen we onze kamer bij het aanzetten van de airco kwam daar vieze vuile stof uit, de dag daarna kregen we een nieuwe kamer, we lagen aan de binnenkant dus hoorden steeds gasten aankomen en weggaan, rond 6:00 uur het poetsmachine was erg vervelend slechte nachtrust . Op 9 okt. Kreeg ik diarree ik was zo ziek dat ik de dag daarna naar een privé kliniek werd gebracht voor een infuus, die woensdagmorgen zaten we al met 4 personen van het zelfde hotel in de kliniek allemaal een voedselvergiftiging.
Naderhand waren dat nog meerdere mensen. Mijn vakantie was eigenlijk al voorbij, mijn man had ook diarree maar gelukkig niet aan het infuus. Deze mail heb ik al een keer gestuurd, jullie hadden mijn een beoordeling gevraagd van het hotel waar ik deze mail naartoe heb gestuurd. Mijn vraag is wat doen jullie hiermee?
Ik hoop toch zeker nu wel op een reactie!

Desired solution:

Zelf denk ik aan een vergoeding, of korting op een volgende vakantie

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from Arke

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Wanneer u een melding wilt maken over uw reis, dan dient dit volgens de ANVR-Reisvoorwaarden binnen 1 maand na afloop van uw reis schriftelijk te worden ingediend bij de reisorganisatie. Deze website, waar u uw melding hebt geplaatst, is geen onderdeel van Arke. Wanneer u een reactie van ons verwacht, dan vragen wij u ons webformulier in te vullen via de volgende link: https://www.formdesk.com/tuinederland/KS_Arke. Met vriendelijke groet, Webcareteam Klantenservice

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 3 december een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Klantenservice

All complaints of