Complaint: Hotelbon is een nachtmerrie!

fluffy on 15 April 2010 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

In 2008 ingegaan op telefonische aanbieding van Hotelbon. Het zou éénmalig zijn om uit te proberen. Ik heb nog een keer gevraagd of ik nergens aan vast zou zitten en volgens de man was dat zeker niet het geval. Ik heb hem duidelijk aangegeven dat ik het éénmalig wel wilde proberen en hij vertelde mij dat ik na dit jaar ook niets meer zou vernemen.
Wat schetst mijn verbazing dus toen ik gisterochtend een brief van de deurwaarder vond of ik maar even 118 euro wil betalen voor de hotelbon van dit jaar die ik volgens de firma ontvangen zou hebben. Nou ik kan u vertellen dat ik helemaal niets heb ontvangen! Geen brief oid helemaal niets. Ik heb gebeld met zowal de deurwaarder als hotelbon en ik krijg alleen het antwoord dat ik gewoon moet betalen en alle afspraken die ik destijds met de jongeman aan de telefoon heb gemaakt bestaan zgn niet! Nou ik kan u vertellen ik kan helemaal niets met die bon omdat ik invalide ben en in een rolstoel zit! Dat is ook de reden dat wij de hotelbon van de aanbieding nooit gebruikt hebben. Er zijn zeer weinig hotels aangepast. Ik ben echt heel erg boos op de organisatie hotelbon.

Gewenste oplossing

Intrekking van de incasso bij de deurwaarder. En een excuus zou op zijn plaats zijn. Verder wil ik graag dat Hotelbon mijn naam en adresgegevens uit het bestand verwijderen!

All complaints of