Complaint: hotelbon opgezegt , daarna aanmaning

vuffel on 08 February 2011 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

hotelbon opgezegt schriftelijk . krijg nu een aanmaning binnen . staat erbij, onddanks de herrinnering met betalen in gebreke gebleven .
nooit een herinnering gehad .
aanmaning verstuurt op 4 feb. krijgt het pas op8 feb.
maar moet wel binnen 7 dagen 59 euro overmaken ?
anders word het overgedragen aan de incasso-unie .

ik heb tot nu toe ook nog heel geen nieuwe hotelbon jaarkaart gezien .

Gewenste oplossing

dat ze mijn abonnement beeindigen per direct

Message from

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Om een en ander uit te kunnen zoeken, heb ik meerdere gegevens van u nodig, aangezien deze website niet is bijgewerkt, kan ik uw gegevens niet inzien. Ik verzoek u een e-mail te sturen naar: webcare@hotelbon.nl met daarin vermeld, uw naam en adresgegevens. In afwachting van uw reactie, verblijf ik. Met vriendelijke groet, Hotelbon Webcare Team Laura de Boer

All complaints of