My complaint:
Ook ik werd in oktober 2009 telefonisch benaderd door iemand van Hotelbon(callcenter) met de mededeling éénmalig afschrijving jaarkaart. Geen melding van automatische verlenging. Dit was’echt éénmalig. Inderdaad brochure van hun ontvangen met de hotels en hoe te boeken. nog niet in de brochure gekeken. geen gebruik van gemaakt. dus ook niet een automatische verlenging verwacht (dus geen opzegging van mij, was niet nodig, éénmalig). nu incassobureau in de bus met verzoek te betalen incl. hun dossierkosten etc. heb met incassobureau gebeld en hun melding was, zo werkt hotelbon, hun voorwaarde kan je nalezen op hun website en u kunt bellen maar ze zullen u toch mededelen dat u moet betalen en niet anders. boze mail gestuurd naar hotelbon en werd meteen volgende dag gebeld en geen discussie mogelijk gewoon betalen, u heeft toch brochure en bevestigingsbrief ontvangen. Ik meldde ja maar als mij wordt verteld dat het éénmalig is ga ik er ook van uit dat het zo is en ga ik niet de hele brochure nalezen of dit wel klopt. Ze moeten eens stoppen met deze onware informatie te geven bij telefonisch contact. Ik werd benaderd en niet andersom. Het gaat mij niet om de 59,95 euro, maar om de manier van zaken doen, totaal niet gewenst, stop hiermee en leg de mensen het eerlijk uit.Zelfs na zoveel klachten van de telefonische aansmering van de jaarkaart gaan ze gewoon door en blijkbaar is geen discussie mogelijk. Ik betaal niet.Ik wordt nu per 2012 uitgeschreven, maar ik lijk wel gek ik accepteer de kaart ook niet voor 2011, heb hem trouwenws niet.
Gewenste oplossing
stoppen met het sturen van aanmaningen en ook via het incassobureau.uitschrijving per direct en geen betaling en ook wens ik nooit meer door hen benaderd te worden.