Complaint: hotelbon, opzeggen blijkbaar onmogelijk

A12 on 27 December 2010 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In 2007 heb ik na betaling hotelbon onmiddelijk schriftelijk opgezegd. Omdat ik geen schriftelijke bevestiging kreeg, heb ik me in een telefonisch contact met een medewerker van hotelbon laten vertellen dat mijn abbonnement inderdaad als opgezegd was genoteerd. Tot mijn verbazing kreeg ik echter in december 2008 wederom bericht dat de hotelbon automatisch was verlengd. Na verschillende telefoontjes met hotelbon-medewerkers, een incassobureau op mijn dak. Na overleg met hen toch weer betaald en wederom weer schriftelijk opgezegd. Natuurlijk wéér geen reactie van hotelbon! Dit herhaald zich nu -december 2009- weer. Het incassobureau adviseerde mij te betalen, waarop ik hen verteld heb dat dat dan het derde achtereenvolgende jaar zou worden dat ik betaal voor iets dat ik opgezeged heb en niet gebruik… op die manier blijf ik eeuwig aan dit abbonnement vast zitten! Ik zou teruggebeld worden door degene die over deze zaak gaat, maar dat moet nog steeds gebeuren. Als ik terug bel, is die persoon op één of andere manier nooit aanwezig. Intussen heb ik van hen wel een dagvaarding ontvangen met het bericht dat ik vóór 30 december moet betalen en anders voor de rechter mag verschijnen. Met alle financiele gevolgen van dien. Het feit dat hotelbon op deze site meerdere malen genoemd word, geeft mij ook niet veel vertrouwen in de manier waarop hotelbon de opzeggingen behandeld.

Gewenste oplossing

Schriftelijk bewijs dat het abbonnement op mijn naam per onmiddelijke ingang is opgezegd. Creditering van de laatste factuur en cancelling van de dagvaarding.

All complaints of