Complaint: misleiding, smerige praktijken hotelbon

ednora65 on 19 August 2013 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ook wij zijn telefonisch benaderd door hotelbon.In de veronderstelling dat het om toesturen van een informatie pakket ging heb ik mijn gegevens gegeven.Het informatiepakket heb ik echter nooit ontvangen, nu heb ik een incasso bureau achter me aan omdat ik nog een openstaande betaling heb voor de hotelbon jaarkaart, en zou ik een telefonische overeenkomst hebben gesloten. Ik voel me misleid en wil helemaal geen hotelbon jaarkaart.Wat ik ook probeer ik kom er niet meer vanaf.

Desired solution:

Dat hotelbon, en het incasso bureau, mijn gegevens verwijderd uit hun bestand, en mij nooit meer lastig vallen met hun misleidende telefoontjes

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Hotelbon

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Hotelbon to pickup complaint

All complaints of