Complaint: Opgezegt, maar toch een incasso op mijn dak!

michellybelly on 14 April 2010 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Ik heb de hotelbon in 2008 genomen. Omdat ik er erg weinig gebruik van maakte heb ik het omstreeks september/oktober per post opgezegt omdat ik het niet nog een jaar wilde. Een aantal maanden geleden werd er opeens € 50 afgeschreven door Hotelbon. Aangezien ik had opgezegt het ik het laten terug boeken en was behoorlijk boos. Nu krijg ik opeens Vesting Finance op mijn dak met allerlei rare smsjes dat ik € 118 moet betalen. Ze hebben mijn Hotelbon gewoon een jaar verlengt terwijl ik dit heb opgezegt. Ik weiger dit te betalen.

Gewenste oplossing

Dat ze alsnog mijn verlenging stopzetten en het incassotraject terug draaien. Als ik iets niet betaal is het logisch dat er een incasso wordt gestart, maar in dit geval voel ik me zwaar opgelicht!!!

All complaints of