Complaint: reserveren zeer moeilijk

warry04 on 23 June 2012 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb zo’n Hotelbon Jaarkaart gescoord op Vakantieveiling en dacht dat het een superleuk idee was en goedkoop om soms een hotelletje te pakken. Dat valt in praktijk vies tegen. Hotels hebben slechts enkele (kleine) kamers hiervoor beschikbaar of geven pas de laatste kamers vrij enkele dagen voor de overnachting.
Het bellen is sowieso heel lastig. Je wordt slecht te woord gestaan en moet veel te lang wachten. Bij ieder hotel hoor je andere redeneringen over waarom er geen plek is. Aan zee hoef je al helemaal niet te proberen! De verplichting voor ontbijt en diner is over het algemeen zeer prijzig. De diners op de eigen sites van de hotels staan bijna altijd goedkoper vermeld. Al met al denk ik dat de Hotelbon Jaarkaart net zoiets is als een lot uit de Postcodeloterij: je hebt zelden prijs! Ik zal in ieder geval niet snel opnieuw op zo’n bon bieden. Als ik spontaan ga reizen en ik bel onderweg, dan heb ik a la minute een leuke last minute waar ik wil en zonder absurde eetverplichtingen. Wat mij betreft een absolute AFRADER!!

Desired solution:

Gewoon zorgen dat je aan de telefoon fatsoenlijk antwoord krijgt en ook een kamer kunt boeken. Nu kan dat alleen als je zonder deze bon wilt reserveren.

All complaints of