Complaint: zogenaamd gewonnen reis all- in

jpdejong on 29 August 2011 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Telefonisch benaderd over gewonnen prijs; gratis reis naar Antalya of Istanbul. Goed nagevraagd of er kosten bij zouden zitten, want voorwaarde was wel om lid te worden van het hotelgroup passport. Dit zou het geval zijn, ook eten in de hotels, alles inclusief voor het hele gezin. Bij nakijken van de papieren die thuis kwamen blijkt echter dat je eerst een minimale consumptie vooruit moet betalen van 35 euro per persoon per nacht, plus dat natuurlijk de kosten van het lidmaatschap van je rekening worden gehaald; hiervan is het niet eens duidelijk hoeveel dat precies is. Tijdens het telefoontje zeiden ze 150 euro, maar uit de papieren blijkt niet of dit voor 1 of voor 2 jaar is. Ik werd ook nog een 2e keer gebeld omdat er tijdens de opname bij het eerste gesprek iets niet goed gegaan zou zijn; nu heb ik nota bene 2x een pakket gekregen, dus 2x lidmaatschap en 2x prijs gewonnen zogenaamd! Om eronder ut te komen moet je het pakket terugsturen binnen 7 dagen, maar wat mij tegenstaat is dat je dat eigenlijk aangetekend moet doen, om verzekerd te zijn van verdere verplichtingen af te zijn (tijdsverlies want naar postkantoor, plus de kosten natuurlijk). Ook om hotelgroup te bellen kost je dat 80 cent per minuut. Allemaal omdat je tijdens het telefoongesprek wordt voorgelogen.

Desired solution:

Oplossing; compensatie voor tijdsverlies (naar postkantoor, papieren goed doornemen, 2x telefoongesprek) en kosten.

Message from

13 years ago - Geachte mevrouw/meneer, De afgelopen tijd worden wij geconfronteerd met deze klacht. Dit is bijzonder vervelend, want het betreft een ander bedrijf. Wij zijn de Hotelbon organisatie en deze klacht gaat over hotelgroup. Via een eerdere klacht op webcare geplaatst weten wij nu, dat deze organisatie een website heeft: hotelgroup.nl. Wellicht kunt u hiermee verder uitzoeken wie u benaderd heeft en u klacht daar neerleggen. Ik kan het helaas niet voor u oplossen, hoe vervelend ik dat ook voor u vind, maar u moet een andere organisatie benaderen. Mocht u vragen hebben kunt u altijd telefonisch contact opnemen met Laura de Boer: 0347 375875. Met vriendelijke groet, Webcare team Hotelbon

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Dank voor uw reactie, heb ook bij de klacht gezegd dat het gaat om hotelgroup.nl , blijkbaar zijn ze verder moeilijk te bereiken en maken ze ook gebruik van de naam hotelbon.

All complaints of