Complaint: Hotelgroup.nl Vertrouw dit niet!

Kyliemb on 24 August 2011 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik word gebeld door het bedrijf “hotelgroup” die mij vertellen dat ik een 8 daagse vliegreis heb gewonnen naar turkije. Ze zeggen dat ik die dmv een enquete die ik ingevuld heb gewonnen. ( nu doe ik wel vaker mee aan prijsvraagjes enzo dus zo raar vond ik dit niet )Ze geven me alle informatie en klinkt allemaal helemaal geweldig. Vervolgens vragen ze mijn rekeningnummer omdat er wel 1 keer 150 euro moet worden afgeschreven. Ik vraag, ik weet niet meer precies welke site ik dit heb ingevuld en vind het sowieso een beetje raar dat als ik iets heb gewonnen toch nog geld moet betalen ! Waar na ze gewoon door gaan met overhalen, en zeggen dat 1 keer 150 euro niet veel is als je 12 mensen mee mag nemen. Vervolgens vraag ik naar een folder of een schriftelijk bewijs of een emailtje wat ze eerst kunnen opsturen zodat ik kan zien wat ik heb gewonnen en waar, voordat ik er mee akkoord ga, “dit gaat helaas allemaal niet” Vertrouwen deed ik sowieso al niet meer. Ik heb gezegd laat uw baas me maar terug bellen en dat was goed. Nu wacht ik op dat telefoontje waarvan ik 100% zeker weet dat die niet meer gaat komen. Ik heb “hotelgroup.nl” gegoogled en daar staat een 0900 nummer op voor 80 cent p/m ( belachelijk veel!!!) die je 1 minuut aan de telefoon laten hangen om je vervolgens te vertellen dat de klantenservice vandaag dicht is!

Vertrouw deze mensen niet !! Aan mij hebben ze een hele slechte omdat ik zelf in de reisbranche werk, maar ik snap dat je er makkelijk ik kan trappen ! vraag sowieso altijd schriftelijk bewijs en waar je iets ook alweer hebt ingevuld.

Desired solution:

Oppakken die handel !

Message from

13 years ago - Goedenmorgen, Wij hebben deze klacht ook telefonisch doorgekregen en vinden dit heel vervelend. Dit is een andere organisatie, die zich bij u aanmeldt als zijnde Hotelbon. Er zijn andere organissaties die een Hotelbon verkopen, echter die mogen zich niet presenteren als Hotelbon organisatie, waardoor u en anderen, de indruk krijgen, dat u door onze organisatie benaderd bent. Ik kan dit niet voor u oplossen, maar wij zoeken het uit en verzoeken u als u wellicht te weten komt welke organisatie u benaderd heeft dit aan ons door te geven, zodat wij hierop kunnen reageren. Mailadres: webcare@hotelbon.nl

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Hallo, Het "bedrijf" wat mij heeft benaderd noemen zichzelf hotelgroup, zij hebben ook een website, hotelgroup.nl echter is dit ook allemaal oplichterij. Bedankt voor u reactie. mvg, Kylie Bollegraf.

Message from

13 years ago - Het is inderdaad een ander bedrijf. Wij zijn de Hotelbon organisatie en verkopen onze Jaarkaart voor € 45,00 en onze site is: www.hotelbon.nl Erg vervelend, want de klachten hotelgroup blijven ook bij ons binnenstromen. Het spijt mij, dat ik het niet voor u kan oplossen. Ik weet niet hoe Hotelgroup werkt en wat er aangeboden wordt kan dus geen enkele uitspraak over deze organisatie doen. Met vriendelijke groep, Webcare Team Hotelbon.

All complaints of