Complaint: HOTMAIL

user-122796 on 21 August 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wanneer ik in mijn hotmail bezig ben en ik een andere site aanklik, vervolgens terug naar mijn hotmail krijg ik het hoofdje verbindingsproblemen en moet ik opnieuw mijn hotmail aanmaken via de Startpagina

Desired solution:

Tijdens internetten kunnen terugkeren naar mijn hotmailadres

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste D.Schilp,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.

Wij helpen u graag via:

- https://forum.kpn.com

- https://www.twitter.com/kpnwebcare

- https://www.facebook.com/kpn

- Via onze gratis telefonische klantenservice: https://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Met vriendelijke groet,
Ivette

KPN Webcare Specialist

All complaints of