Complaint: Houdt zich niet aan de afspraak

user-52279 on 08 June 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had zwart op wit dat het pakket van V&D dinsdag in de middag bezorgd zou worden. De hele dinsdag zitten wachten. Het pakket werd woensdagmiddag bezorgd. Ik was toevallig thuis, maar de bezorger moest even wachten voor de deur open was. Meneer stond inmiddels al in de achtertuin. Eenmaal bij de voordeur zei hij, dat hij haast had, want het was al half vijf! Hij duwde het pakketje in mijn handen en was weg!

Desired solution:

Excuses is het minste wat men aanbieden.
Als ik kan aangeven wanneer een pakket bezorgd moet worden, dan moet men zich aan de afspraak houden. Anders heeft het geen zin om afspraken te maken. Verder zorgen dat het personeel zich gedraagt en goeie instructies geven.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V.
Op afstand kunnen wij niet goed beoordelen waardoor uw pakket pas op woensdag in bezorging was in plaats van op dinsdag. Het spijt ons evenwel van u te moeten horen dat u het gedrag van onze bezorger als onplezierig heeft ervaren.

Mochten wij hierin nog iets voor u kunnen betekenen, dan vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Selektvracht onder e-mailadres klantenservice@selektvracht.nl met vermelding in de subjectregel de volgende referentie "Klachtenoplossing.nl 20110608203751". Graag ontvangen wij in uw e-mail uw adres-en contactgegevens en indien mogelijk de pakketgegevens.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of