Complaint: hr

user-198637 on 12 September 2013 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik vin het stuitend dat de Telegraaf niet meer doet aan nabezorging. Ik had dit van de grootste krant van Nederland niet verwacht en ben zelf al meer dan 50 jaar abonnee van deze krant. Zelfs toen ik 11 jaar woonachtig was in Duitsland kreeg ik iedere dag de Telegraaf en als deze een dag miste dan werd hij rustig nabezorgd. Slechte zaak Telegraaf.

Desired solution:

Nabezorgen lijkt mij een redelijk voorstel.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - We have sent an email to Telegraaf about your complaint

Message from from Klacht.nl

12 years ago - We have sent reminder to Telegraaf to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Telegraaf

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Telegraaf

Telegraaf

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Goedemiddag, op 25 september hebben wij getracht telefonisch in contact te treden, dit is helaas niet gelukt. Wij hebben een mail gestuurd met uitleg omtrent het stoppen van de nabezorging. Uit coulance 1 week waardebonnen toegestuurd.

All complaints of